Eh eh baju batik sekolah masuk TV

17:46:00


pagi pagi lepas buat kerja tengok tv itu perkara biasa . buat kerja lah sangat . dak ahh tipu . tak buat apa pun . tengok tv rancangan hijabista stalista . rasa macam betui tajuk dia . hahahahahahaa .

memandangkan memang ada plan hujung bulan nih nak turun meronda ke dalam Pulau haa . masa tu jugak lah rancangan kat TV3 tu ada tunjuk pasai tempat menarik kat penang en . suruh ler kawan tengok sekali . mana tahu terleka sikit ka kan ada tempat best terlepas . nama ja orang penang tapi banyak tempat tak teroka lagi . haha

salah satu tempat yang rancangan tu pergi dekat tempat buat batik dekat Teluk Bahang . namanya tak ingat lah pulak kan . then , tetiba ternampak corak nih . kahkah 



rupa rupanya baju batik sekolah iolss dolo dolo buat kat sini . tak tahulah buat kat situ ke idok sebabnya takkan dia boleh lukis tangan beratus ratus corak yang sama en ? tapi harga baju batik sekolah iolls tu boleh tahan mahal jugak ler . kahkah . 

itu je nak share . kk chawwww


 sama dok ? hahahaaha



You Might Also Like

2 budak baik

  1. Bila jalan-jalan nanti bolehler... ke tempat tu, pastu tanya hiks!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .

728 x 90