Kawan sekolah rendah

09:49:00


Semalam sajalah teman tokwan pergi hospital . sejak tanam anggur nih ajaklah pergi mana pun insha allah sis ikut . kahkah . bosan kau tahu bosan ? masa nak tunggu teksi datang tu tetiba rasa lapaq semacam . tengok jam dekat fone . mai aiii nak dekat 4.30 petang . patutlah lapar semacam haaa . 

aku pun jalan lah pergi HospiMart . masa mula masuk tu macam. erm erm nak makan apa nih . then , ternampak sorang laki kat tempat buat waffer tu . tengoklah kejap . jangan nak tipu ahh weyyy kalau tak tengok muka orang tu dulu sebelum tengok benda lain . kahkah 

finally , i decide to buy pau . masa nak bayar tu tadak orang kat cashier . pandang ahh mamat buat waffer tu . dia pun datang ahh situ . masa nak bagi baki tu boleh pulak dia tersalah bagi baki dan mesin duit tak boleh bukak . kau bayang ah weyyy ! aku tengah lapar kot boleh pulak macam tu . terpaksalah aku tunggu next customer untuk bolehkan semula mesin duit tu terbukak balik . 

masa aku tengah simpan baki duit yang memula dia bagi tu ahh tetiba mamat cashier hensem tu tanya 

Hasil carian imej untuk word about memories


"dulu sekolah tanah liat ke ?" aku macammmm whattttt , macam mana hang kenai aku weyh ? terasa macam famous sat an . 

lepas tu , aku jawablah "haa , tanah liat . siapa nih ?"

"tak kenal ke aku sapa ?"

1 saat , 2 saaat , 3 saat . "firdaus ke ?"

"ha , aku ahhh wey . dari tadi hang masuk lagi dok tengok hang . patut macam kenai ."

patutlah aku rasa macam hang ushar aku . lol . perasan je lebih memula . lepastu , sembang ah skit skit sampai lah mcm aku tgk muka hg , hg tgk muka . aku mcm weyhh , say arr something ke nak suruh aku blah ? hahahahahaahahahaahaha . pastu , dia mcm tak tau nak ckp apa dah . aku pun 

"okaylah wey , jumpak lain kali ahhh . bye" lalu aku pun blah kluaq . 

sepanjang jalan tu aku dok terbayang masa zaman sekolah rendah dulu . aceyyyy , yalah dulu aku kenal dia bukan sebab sama kelas pun . sebab aku pengawas dan saya suka jaga kelas . hahahahah , sebab tu kenal dia . dan aku tak sangka sekarang nih dia macam tu . aduhh . pernh dengar tak satetement nih ?

"lelaki nih kau jangan pandang lekeh kat dia masa zaman sekolah , satu hari bila dah besar baru kau terkejut" 

okay sekarang memang aku rasa macam tu . hangpa boleh bayang dak perubahan dia ? aku malas ahhh cerita zaman kecik kecik kami en . hahahaha . k firdau aku harap hang tak jumpak blog aku .kahkah . k k chawww

You Might Also Like

0 budak baik

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .

728 x 90

tarik penting

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers