Pengumuman pemenang segmen Bloglist tahun baru 2017

14:47:00



alhamdulillah , kita masih diberi peluang untuk melangkah ke tahun baru . semoga kita akan menjadi lebih matang di sebabkan umur pun dah meningkat . hahaha

so tanpa melengahkan masa , saya akan gunakan random.org untuk membantu saya .

saya , ada bagi tahu yang saya akan ambil seramai 40% sebagai pemenang segmen nih . alhamdulillah , saya dapat sambutan yang menggalakkan . setelah ditolak tambah bahgi dan darab jumlah pemenang seramai 18.4 . dah tu 0.4 mcm mana nak kira kan ? jadi saya bundarkan kepada 18 orang . 

jadi inilah senarai pemenangnya . 







\












tahniah buat para pemenang , yang tak menang . jangan bersedih okay ?

selamat tahun baru semua !






You Might Also Like

15 budak baik

  1. Allhamdulillah... tahniah semua.... terima kasih sis

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki tahun baru. Thanks dear 😍

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, dan tahniah pada suma...😍

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilah :') n tahniah kepada semua :') hehehe 2 kali link blog saya berulang.

    ReplyDelete
  5. yeayy alhamdulillah tersenarai! tahniah juga pada pemenang lain! :)

    ReplyDelete
  6. waaahhhh..nama tersenarai..tq!! tahniah jugak pd pemenang lain

    ReplyDelete
  7. Salam Tahun Baru, Tahniah Semua Pemenang...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .

728 x 90

tarik penting

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers