Tutorial : pesanan atas kotak komen

12:33:00



hai semua , okay hari nih saya nak buat tutorial untuk kak ana , hehe . 



okay , tulisan atas kome tuh macam atas nih haaa . 




sangat senang okay , mula mula log in blogger macam biasa . then , pergi ke settings . 

scroll ke bawah sikit akan jumpa mcm saya bulatkan tu . 

taiplah apa apa mesej yang kita nak sampai kan dekat situ . 

jangan lupa tekan save settings tau .

siap !
p/s : sesiapa nak suruh buat tutorial tu boleh lah tinggalkan pesanan . insya allah kalau saya pandai , saya akan buat tutorial :)

You Might Also Like

5 budak baik

  1. Zaf, thank you so much. Senang sgt rupanya. Padahal selalu jer pergi dekat setting tue. Hehe. Thanks again dear. Nanti kak ana buat ❤

    ReplyDelete
  2. Maznee pun dah buat pesanan atas kotak komen tu.
    .
    Saja suka suka bagi cantik.
    .
    letak lah bunga dan bintang bagai. Hehe

    ReplyDelete
  3. Wahhh... Macam tu je caranya... Dah lama nak buat... Thank you for the tutorial... ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .

728 x 90