Giveaway eCards Raya ; Nostalgia Puasa Zaman Kanak-kanak

12:52:00

GIVEAWAY RAMADHAN & SYAWAL 2017
klik banner untuk join sekali 
kenangan masa kecik kecik 
apa yang saya tak boleh lupa sekali masa zaman kecik kecik , rasanya masa tu masa darjah 2 kot . berpuasa kat rumah . masa rehat tengok kawan kawan makan sebab tak puasa , saya pun join makan sekaki . balik rumah mak tanya , saya mengaku saya masih puasa . ya allah nakal sungguh masa kecik saya nih . itu je kot , saya rasa kenangan paling tak boleh lupa sebab nakal sangat . hahahah

saya tag 

ana suhana 

mayy jie 

cikla 

You Might Also Like

4 budak baik

  1. da nak raya ke kita nie, hehe

    ReplyDelete
  2. Haha.. time zaman kanak2 lah paling fun...

    Btw, Tq sbb tag Cikla...❤

    ReplyDelete
  3. Kanak2 haruslah nakal. Baru ceria hidup 😊

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .

728 x 90

tarik penting

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers