Inai pilihan saya

22:27:00

inai kat tengah tak berapa nak bulat haaa . 

Siapa kat sini suka pakai inai ? kita geng . okay selalu , pakai inai tahan berapa lama eh ? kalau saya seminggu lebih je, lepas tu dah mula pudar pudar dah haaa warna .

Tapi saya kalau pakai ini , saya tak berapa suka yang jenis lukis lukis tu haaa . yang jenis celup tu pun saya tak berapa suka haa . saya selalu pakai kat kuku aje haaa, guna yang dalam tiub tu. Kalau pakai yang daun , nampak macam kawen plak kang . hahaha

Banyak jenis jugak inai saya dah gunakan , dulu selalu guna inai jenama rani tu .tapi, area saya nih macam susah pulak nak jumpa . pernah beli inai jenama apa ntah , warna dia tak cantik sangat . warna gelap sangat .

Semalam , mak pergi kedai pengedar barang barang kecantikan nih . haaa , disebabkan mak tahu anak dia sorang nih suka pakai inai , mak pun beli kan inai .

Kali nih beli inai v’asia .

Hasil carian imej untuk inai v asia
sumber : google

Cantik warnanya , tahan lama jugak ha . dah 3 hari pakai , buat kerja sana sini tak pudar lagi haaa warna . cun ah ! memang lepas nih , beli inai jenama nih je lah . senang . yeay !

You Might Also Like

0 budak baik

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .

728 x 90

tarik penting

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers