Eco world , paya terubong penang

11:27:00



Eco world nih terletak atas bukit , jenuh lah jugak memanjat . saya pergi ke sini dengan radna kawan saya . berdua aja . dari rumah saya naik komuter untuk ke terminal feri . bagi saya naik ktm nih lebih mudah , ontime sikit , dulu saya naik bas je kalau nak ke terminal feri tapi sejak dah ada ktm . naik ktm aje lah .



Memandangkan pergi eco world masa hari bekerja , kami berdua bebas berposing sakan . tapi tu lah . tak banyak gambar berdua yang boleh di ambil . sebabnya siapa nak tolong ambilkan . orang pun tak ado haa .






beg nih boleh dubah ubah untuk duduk , maka bebaslah anda nak bawak kemana mana


my best friend


Tiada sebarang bayaran yang dikenakan untuk masuk ke sini tauuu . free aje .

Walaupun keadaan redup tapi dia punya hangat tu , ya tuhannnn . mandi peluh jugaklah . siapa siapa yang nak buat photoshoot wedding ke apa . cantik jugak haa sini .

goodbye ecoworld ! moga berjumpa lagi . hehehe




You Might Also Like

0 budak baik

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .

728 x 90

tarik penting

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Friendship tickers


Daisypath Friendship tickers


Daisypath Friendship tickers