Saya bukan mak orang!

11:52:00


seperti semua orang tahu semalam ialah hari ibu . maka , selamat hari ibu  buat ibu ibu  awesome di luar sana . kihkih . semalam sengaja lah godek godek facebook yang dah berhabuk tuh en . sekali keluar benda nih 


sejak bila aku jadi mak pulak ? kawen pun belum ennn . aduhhh . mungkin ini semua sebab aku kuat bebel kot ? dah macam mak mak orang . hahahahaha .  eh daklah mohong ja semua nih . maybe sebab aku letak status married . hahahaah . gatal sangat letak kawen . nah! sekali dapat wishes hari ibu . kahkah . kk chawww gais . 



You Might Also Like

0 budak baik

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .

728 x 90

tarik penting

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Friendship tickers


Daisypath Friendship tickers


Daisypath Friendship tickers