Tudung bawal by the cartieca .

12:20:00

Hai semua , apa khabar ? hari nih , saya nak share pasal tudung bawal yang saya dapat masa giveaway dari blogger cartieca.



Hadiah sampai minggu lepas . alhamdulillah , cantik . coraknya pun saya masih belum ada jenis yang macam nih . material satin .

nampak takkk , haa menjadi gittew 

Selalu kalau saya pakai satin , masa depan cermin je lah cantik . hah, lepastu ? hampeh dah jadinya . alhamdulillah , tudung by the cartieca nih senang dibentuk dan tak mudah terpeleot . haha

acah betul!


Nah , model tudung berjaya .

Kalau ada yang berminat nak ushar ke kan , boleh lah ushar fb atau insta mereka .

Okay , lah jumpa lagi ! 

You Might Also Like

3 budak baik

  1. cantiknya tudung ni..tahniah sis menang GA

    ReplyDelete
  2. hehe lawa lawa! nak pergi usha kejap lah

    ReplyDelete
  3. Lawaaaaanya corak dia. Colourful. Memang nak cari tudung macam ni sebab mai banyak baju kosong.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .

728 x 90

tarik penting

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers